Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Gwiazdka Eloizy - 9 2 - Eloise at the Plaza - 9 3 - Zaczarowana - 7 4 - 102 Dalmatyńczyki - 7 5 - Tarzan - 6 6 - Goofy na wakacjach - 5