Raz robi dnaprawde dobre filmy (highlander, resident evil), a czasmi takie gowna na potege, ze az szkoda(krol skorp2, Crash N' Burn) .... cos z nim jest nie tak...
1.Nieśmiertelny 6/10
2.Rykoszet 5/10
3.Niesamowita McCoy 5/10
4.Cień 4/10
5.Resident Evil: Zagłada 3/10
6.Nieśmiertelny II: Nowe życie 3/10
za "Nieśmiertelnego" należy mu sie wieczny szacun. Nie wincie go za "dwójkę"-to sprawka producentów-na znak protestu opuścił oficjalną premierę. Mulcahy nakręcił jeszcze trzy,co najmniej przyzwoite filmy- "Rykoszet","Niesamowitą McCoy" i "Cień"-polecam,kto nie widział.
Więc kiepskim reżyserem na pewno nie jest. NIEŚMIERTELNY, ODKUPIENIE, PŁYNĄC POD PRĄD czy nawet RESIDENT EVIL:ZAGŁADA (po fatalnej dwójce, naprawdę bardzo dobrze się to oglądało) to filmy z najwyższej półki w swoich kategoriach. Ale większość filmów to średniaki i przeciętne produkcje. Jednak poniżej pewnego poziomu...
więcejFaktycznie jest reżyserem bardzo nierównym, dlatego myślę, że to nie do końca jest jego winą. Kręci się takie filmy na jakie pozwala budżet. Jeśli chodzi o mnie to uwielbiam jego film "Odkupienie". Powiem szczerze, że nie wiem czy nie podobał mi się bardziej niż "Siedem". Świetnym filmem jest też "Honor zabójcy". Też...
więcej